5. album má meno: AVRIL LAVIGNE!

07.08.2013 13:23

Táto informácia sa na internete objavila už dávno, ale nemala som čas aktualizovať web tak to tu nebolo. Hoci to je už dávno, čo sme to prvýkrát počuli, až nedávno Avril potvrdila, že táto informácia je 100% pravdivá. Nový album sa totižto bude volať
AVRIL LAVIGNE.
(Avril to potvrdila v jednom rozhovore, ktorý bol na YT, ale už je video nedostupné  )

Tak, čo si myslíte o tomto názve? 
Ja musím povedať, že som nespokojná, príde mi to proste neoriginálne, nič nám to o tom albume nepovie... Veď vieme, že je od Avril, názov by nám mal povedať niečo viac... Okrem toho sa teraz aj 5.éra bude volať ako? "Avril Lavigne era"? To nevieme či hovoríme o piatej ére alebo o celom účinkovaní Avril na scéne... A tak. Proste sa mi to nepáči a nemôžem si pomôcť.   Čo si myslíte vy? Píšte do komentárov ▼

Anketa

Ako na vás pôsobí názov albumu Avril Lavigne?

Je super!!! Veľmi sa mi páči! :) (5)

29%

Čakal/a som niečo viac, ale som spokojný/á (8)

47%

Sklamal ma a čakal/a som niečo omnoho lepšie (4)

24%

Celkový počet hlasov: 17

Komentujte,čo si myslíte o názve albumu! ▼

Titulok: Piica Vložil: Frndolina Dátum: 07.08.2013

Mne sa to paci :D A nazov albumu ti nokdy nic nepovie o celom

Titulok: www.here-s-to-never-growing-up.blog.cz Vložil: Bad Girl Dátum: 07.08.2013

Řekla bych, že dříve či později by takový název zvolila. Po těch čtyřech albech to přijít muselo. Zkrátka udělala album, které odráží ji.. prostě je to o Avril a proto ten název. Jsem za to docela i ráda. Těším se na album, které bude právě o ní! :)

Pridať nový príspevok