Avril a Chad v magazíne Hallo Canada!

24.08.2012 16:03

Zamilovanosť je posledná vec, ktorú by mohla Avril očakávať keď vošla do nahravácieho štúdia s Frontmanom skupiny Nickelback Chadom Kreogerom.
Ich plán bol napísať niekoľko pesničiek pre jej piaty študiový album, ale zo spolupracovníctva sa stala láska.
 
 
"Robíme to isté, a ja si myslím, že si dokonale rozumieme," hovorí Avril pre Hello v exkluzívnom rozhovore a k tomu dodáva: "On ma vie vždy rozosmiať."
 
Je to milostný príbeh, o ktorom sme ani nič netušili. Už v Janurári " Komplikovaná" speváčka sa rozišla po 2-ročnom vzťahu s Brodym Jennerom. Chad bol raz zasnúbený s Maarianna Goriuk ale predčasne sa rozišli.
 
Ale teraz, keď sú Avril a Chad spolu vyzerajú byť šťastný. Zdieľame ich všetky čarovné detaily romániku a dozvieme sa viac o nich spolu s Hello Canadou, pár prezrádza všetko o ich rastúcej láske a spoločné plany do budúcnosti.
 
 
 
HC: Avril a Chad gratulujeme vám! Dali ste sa dokopy pri spolupráci na Avrilinom piatom albume. Kedy to začalo medzi vami isrkiť?
Avril: Začalo to hneď na začiatku, boli sme naozaj dobrí priatelia. Náš vzťah nezačal pri ukončení nahrávania.ň
Chad: Raz som bol s Avril v Paríži ( v jari), vedel som že moja iskra padla na Avril. Bolo to neuveriteľne silné, niečo také som ešte nezažil.
 
HC: Avril, ako ťa Chad požiadal o ruku?
Avril: Zapisovala som nejaké veci v štúdiu spolu s mojím fotografom Polaroidom. Chcela som aby bol všade so mnou. Bolo to štvrté zasadnutie v štúdiu 8. Augusta. Chad bol pri nejakej knihe. Požiadal ma aby som prišla a pozrela sa na tú stranu, na tej stránke bol obrázok na ktorom stalo " vezmeš si ma?"
Chad si ku mne pokľakol v ruke držal prsteň a hovoril mi : " Avril, pozri sa na mňa, teraz som taký nervózny. Vezmeš si ma? " Hneď som odpovedala že áno. Ten album ma pre mňa veľa dôležitých spomienok, ale tá stránka je pre mňa zďaleka dôležitejšia.
Chad: Ako náhle uvidela ten obrázok nebolo cesty späť. Bol som naozaj nervózny, pokľakol som na koleno a akonáhle som dopovedal vetu, odpovedala "ÁNO! " Bol to jeden z naozaj najsílnejších momentov môjho života.
 
imagebam.comHC: Avril povedz nám niečo o svojom zásnubnom prsteni.
Avril: Je krásny, milujem ho ! Je to 14,01 karatové zlato, hruškovitého tvaru s dvoma polmesiacami z XIV karátov z Beverly Hills
 
 
HC: Chad, prečo si sa rozhodol pre tento prsteň?
Chad: Po prvý krát keď som na te prsteň pozrel, vedel som že je taký výnimočný ako ona.
 
 
HC: Čo ťa priviedlo ku Avril?
Chad: Jedna z veci, z ktorých som vycítil že ma to k nej priťahuje, je jej odvaha. Presťahovala sa do Francúzska na nejaký čas, na vlastnú zodpovednosť aby sa mohla naučiť po francúzsky. Ona je úplna pohoďačka. Začali sme ako priatelia a časom nás to ťahalo k láske. Nachádza sa v tom úroveň vzájomnej súvisloti, je to tak čistá láska a je to naozaj nádherné, som pripravený s ňou prežiť celý zvyšok života. Cítim sa ako najšťastnejšia osoba na svete, pretože môžem byť zo svojím najlepším priateľom každý deň.
 
HC: Ako sa ti páči spolupráca s Avril, v úlohe hudobníka?
Chad: Práca s Avril určite viedla k jednej z najúžasnejších spolupráci v súčasnosti. Ona svojím hlasom dokáže veci, o ktorých väčšina spevákov môže len snívať. Našiel som v nej kopec inšpirácií.
 
HC: Myslíte si že je medzi vami zvláštne púto, ako medzi Kanaďanmi?
Chad: Je to smiešne hovoriť, medzi dvomi Kanaďanmi o príbuznosti. Medzi nami je jedine púto dokonalej vzájomnej lásky.

 
HC: Avril, čo máš najradšej na Chadovi?
Avril: Je Kanaďan! Je naozaj dobrý chlap a má naozaj dobré srdce. Stará sa o mňa naozaj vo všetkých smeroch a je veľmi pozorný. Rozosmieva ma každý deň. Je veľmi konzistetný, šikovný a pracovitý. Obaja vzájomne chápeme svoje životy a kariéry. Robíme obaja v podstate to isté a myslím že nájsť tekéto pochopenie je veľmi ťažké. Máme k sebe obaja veľký rešpekt.
 
HC: Boli fanúšikovia prekvapení, keď sa o vás dozvedeli? /poznámka: polovica skoro dostala infarkt! :D/
Avril: Neviem, čo si o tom myslia. Ale som prekvapená aké zábavné to je.
 
 
HC: Čo hovoria vaši rodičia o tomto vzťahu?
Chad: Nikdy neviete čo vaši rodičia budú hovoriť, keď im poviete o tom že sa budete ženiť- zvlášť s niekým koho ešte v živote nestretli. Moja mama je Avrilin veľký fanúšik, keď som dal telefón na reproduktor a rozprával som jej tú veľkú novinu, bolo to na roztrhanie a až príiš trápne.
Avril: Každý, kto sa sním stretol tak ho miluje. Sú z nás nadšení. Reakcia od naších rodín a priateľov bola naozaj úžasná.
 

HC: Boli ste už navzájom navštíviť domovy? (Avril sa narodila v Napanee, ONT, Chad pochádza z Hanna, Alta)
Chad: Zatiaľ nie. Zistil som že je to rovnako desivé, keď z vách rodičia budú ťahať aj tie najmenšie detaily. Jednoducho nikdy neviete, kedy niekto príde s príbehom, ktorý začína s " Dovoľte mi aby som vám o tej dobe..." Ale viem že Avril by za to aj umrela aby ma dostala naobed na tú najlepšiu pizzu v LA PIZZERIA.
 
HC: Avril, začali ste už plánovať svadbu?
Avril: Vieme presne čo chceme. Celú vec mám naplánovanú v hlave. Bude do obrovská oslava
 

 

 

 

 

 

 

______________________________________________________________

Text je od stránky wwalits.blog.cz. Fotky sú z našej stránky, viac si ich môžte pozrieť aj tu.

Ja som strašne rada, že je Avril šťastná, s Chadom sú moc zlatí! Čo na nich poviete vy? Píšte do komentárov! :)

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok