Avril Lavigne dokončila svoj piaty album!

22.04.2012 18:53

Je tu okamih, na ktorý sme všetci čakali. Po mnohých mesiacoch v štúdiu, je piaty album Avril Lavigne konečne hotový. Avril sa zmienila o záverečných úpravách na jej albume. Ak si ale myslíte, že ho budete počuť veľmi skoro, tak si budete musieť ešte trochu počkať. Avril tiež povedala: "Budem chcieť nejaký čas pre seba, pred tým ako sa pustím do ďalšej umeleckej tvorby". Hmm... ako dlho si myslíte, že táto prestávka bude trvať? Mesiac, dva mesiace, rok? (originál je tu).

Len dúfajme že ho budeme počuť ešte tento rok kedže rok 2012 je posledný...  Ále nie.. to si len robím srandu . -Marián
___________________________________________________________________
A ja (adminka Nika) ešte dodám, že Avril sa o tomto zmienila aj na Twitteri:

 

"Just finished my record and now I'm going to take some time for myself before I embark on my next artistic journey...........can't wait for u all to hear the new music. So long Los Angeles!!"
Preklad: "Zrovna som dokončila môj album a teraz si spravím pauzu pre seba skôr ako budem pokračovať na mojej umeleckej ceste... nemôžem vydržať ako si vy všetci vypočujete novú hudbu. Tak dlho, LA!"

Preto si myslím, že nový Avrilin album "vypláva" na svet už tento rok - okrem toho, už dávnejšie to tvrdila  Takže teraz už len čakať na novú úžasnú hudbu od Avril!!! ♥

Kedy si podľa vás vypočujeme nový album?

Titulok: Už skoro Vložil: adminka Nika Dátum: 23.04.2012

Ako som už povedala, môj názor je, že Avril ten album vydá už skoro, možno o mesiac, dva. :) neviem, ale teším sa! :)) ♥

Pridať nový príspevok