Avril news z #Kamaráta (číslo 9)

21.04.2012 13:27

Takže, pridávam sem novinku o Avril, ktorá sa objavila v časopise "Kamarát" v čísle 9, ktoré vyšlo 18. apríla 
________________________________________________________________________________________________________


Avril Lavigne pripravuje novinku a nie je na ňu sama. Pomocnú ruku podala skupina NICKLEBACK!
 
Odkedy Avril pustila svojho priateľa k vode, nazaháľa ani minútu. Svoju novú módnu kolekciu neustále prezentuje, kam sa len pohne a kto by o nej ešte nevedel, treba spomenúť, že Avrilto dotiahla do skutočne divokých rozmerov! "Inšpiráciu čerpám z Japonska. Tokio je bláznivé mesto a rada tam nakupujem. Tá šialená móda mi prináša cool nápady." Kanadská punkáčka však nezabúda ani na muziku a rovnako aj tú sľubuje ešte divokejšiu, než dosiaľ. Aby bol pripravovaný album naozaj dokonalý, prizvala si na pomoc Chada Kroegera, speváka skupiny Nickelback. "Goodbye Lullaby bol jemnejší album a ten nasledujúci bude skôr pop a zábava. Mám už song, ktorý bude singlom, ale musím ho ešte raz nahrať," vyjadrila sa na webe. [Túto informáciu som sem už dávala dávnejšie.] Ktovie, ako sa podpíše Chad Kroeger na novom CD. Kanadský rocker je známy nielen tvrdou muzikou, ale aj talentom na tvorbu megahitov!
________________________________________________________________________________________________________
Takže, tu je to, prepáčte za kvalitu fotky, pridala som to sem rýchlo, je to fotené cez mobil. Keďže som to ručne fotila aj prepisovala, prosím, kopírovať LEN SO ZDROJOM!!! A čo si o tomto článku myslíte, môžte napísať aj do Návštevnej Knihy Ja sama sa na tú spoluprácu s Chadom teším!