Avril používa jedlo na zabudnutie!! :)

24.04.2012 19:42

Toto nie je až taká novinka, ale je to veľmi zaujímavý článok o Avril ;)



Zpěvačka Avril Lavigne je nejšťastnější, když vaří. Shledává to totiž jako relaxující činnost.
Avril vaří, aby se odreagovala a zapomněla na tlak,který je vyvíjen na její hudební kariéru.
27-letá zpěvačka uvedla jako oblíbený způsob relaxace a "vypnutí mysli" od jejího hvězdného životního stylu trávení času v kuchyni přípravou jídla pro ostatní. Dále svou kreativitu ráda usměrňuje do malování.
Vysvětlila: "Miluju malování na velká abstraktní plátna a poté si je věším po domě."
"Na televizi se moc nekoukám, za to ale zamiluju vaření. Vařím tak často, jak mohu. Když jsem doma, vařím v podstatě neustále. A když jsem na turné, vařím pro kapelu v našem tour autobusu. Baví mě to."
Když si něco dobrého uvaří, Avril k jídlu preferuje skenku červeného vína. A existuje jedna lahev, kterou by zpěvačka chtěla zoufale vyzkoušet, ovšem přijde jí až moc drahá.
Řekla: "Ráda piju červené víno. Lahev, kterou bych velmi ráda vyzkoušela, je kalifornské červené Screaming Eagle. Problém je, že to stojí 5 tisíc dolarů."
I přes svoje klidné zvyky Lavigne trvá na tom, že je rocková hvězda.
Dodala: "Vemte to takhle. Existuje důvod, proč jsem si nechala vytetovat slovo FUCK na hrudník. Je to - a vždycky bude - moje oblíbené slovo. Vážně. Jsem rocková hvězda. A seru na to."

___________________________________________________________________
zdroj:
www.a-lavigne.blog.cz