Avril sa dala na vegánsku stravu, aby zažiarila vo svadobných šatách

20.09.2012 16:52

 

Popová princezná a módna návrhárka Avril Lavigne oznámila svoje plány na vysnívané svadobné šaty. Aj kvôli nim teraz drží diétu, pri ktorej sa 90% jej stravy skladá z vegánskeho jedla. Jej typická strava tedy teraz často zahŕňa makrobiotické jedlá. Avril predsa chce byť najelegantnejšia nevesta sezóny.. Nedávno prehlásila, že by si rada navrhla svoje perfektné svadobné šaty sama, alebo na nich prípadne spolupracovala s nejakým návrhárom.

Pre ShapeFit tiež hovorila o tom, že sa jej nálady zmenily od doby, čo prestala jesť príliš mnoho sacharidov a naučila sa stravovať zdravo.
"Jedla som zlé veci," povedala Avril. "Veľa cukrov a sacharidov. Stále len nezdravé jedlo.. Vďaka tomu je člověk veľmi podráždený. Strávila som nejakú dobu s odborníkom na výživu a zistila som, že som mala nízku hladinu cukru v krvi. Teraz sa stravujem správne," prehlásila speváčka, ktorá teraz dodržuje 90% vegánsku stravu. Ako sama hovorí, užíva si varenie vegetariánskych jedál.
K tomu všetkému sa naviac speváčka často stravuje makrobiotickými potravinami. Pre People povedala: "Cítím sa potom kompletne zdravá. Keď som na turné, mám chladničku plnú biopotravín."