Avril v časopise Kamarát, #1 (September 2012)

23.08.2012 10:20

Avril sa objavila v septembrovom čísle Kamaráta. Napíšem vám to sem. :) KOPÍRUJTE LEN SO ZDROJOM!!!

Avril: Chalani to so mnou nemali ľahké
Avril Lavigne o zdravej strave, novom albume aj párty!

 

K: Máš za sebou svetové turné. Ako zostávaš vo forme, keď si na cestách?
- Vďaka kolieskovým korčuliam, skejtovaniu, surfovaniu a v zime snowboardovaniu. Je to super spôsob, ako zostať v kondičke a zabaviť sa s kamošmi.

K: Aká bola naj párty, na akej si bola?
- Najdivokejšie to bolo na dovolenke v St. Tropez. Mám tam kopec priateľov aj rodinu, takže sme tam šli minulé leto aj s kamoškami. Vybúrili sme sa!

K: S Absinthom?

- Nie, ten už nepijem, rada mám červené víno. Mám jednu vysnívanú fľašu, no stojí 5 000 dolárov! A milujem aj Hello Kitty, lebo milujem ružovú farbu! /poznámka: vážne, Avril??/ Páči sa mi abstraktné kreslenie na obrovské plátna, ktoré si vešiam po dome. A milujem varenie... naučila ma to moja mamina!

K: Aká je tvoja špecialita?

- Viem uvariť všetko, haha! Ale špecializujem sa na taliansku kuchyňu a rada varím vegetariánske jedlá. Keď som doma, robím napríklad talianske šaláty. A keď som na turné, varím pre kapelu. Minule som robila hrachovú polievku, haha!
K: Ktoré jedlo je najhoršie?
- Pizza! Haha!

K: Máš nejakú vlastnú filozofiu o zdraví? 

- Užívam si život, ale s mierou. Snažím sa žiť čo najzdravšie.

K: Ktoré ochorenie by si "zrušila"?
- Rakovinu. Objavuje sa v príliš veľa podobách a je to hrozné ochorenie...
K: Kedy siahaš po gitare a píšeš nový song?
- Inširácia môže prísť v rôznych podobách. Buď je to niečo, čo som osobne zažila alebo niečo, čím si prechádzajú moji najbližší. Píšem songy neustále a nemám žiadne načasovanie... proste príde moment, kedy to na mňa príde.

K: Rada si privstaneš alebo skôr žiješ v noci?
- Som veľmi nočná osoba. Zvlášť, keď som na turné, mám sklon byť hore až do rán. Som napumpovaná davom.

K: Akú hudbu počúvaš?
- Je toho moc, závisí to najmä od nálady. Mám rada jazz, inokedy zase Coldplay alebo Sinatru. Dosť veľa počúvam Rat Pack.

K: Na čom aktuálne pracuješ?
- Veľa času trávim vo svojom štúdiu, som tam 12 - 16 hodín denne, takže okrem nahrávania nového albumu nemám na nič iné čas.
K: Čo nám môžeš povedať o novom albume?
- Mám už toľko piesní... celú kopu, hh! Na tomto albume spolupracujem s mnohými talentovanými ľuďmi. Milujem ten pocit, keď spoznám niekoho nového, ktorý sa pripojí k môjmu tímu. Totiž, keď píšem texty sama, som lenivá a trvá mi to večnosť, v najhoršom prípade ich ani nedokončím. Aktuálne ma produkuje LA Reid, to on so mnou podpísal prvú nahrávaciu zmluvu... ešte keď som mala 15. A dnes opäť pracujeme spolu.

K: Vraj si brutál dobrá v ľadovom hokeji...
- To som! Vždy som bola na športy. Teraz milujem jazdu na skejte, rollerblade, hokej, posilňovanie a jogu. Ale keď som vyrastala v Kanade, hrávala som v lete vždy softball. A v zime hokej. Bola som dokonca dva roky po sebe zvolená za najužitočnejšieho hráča, haha! Chalani to so mnou nemali ľahké. Naučilo ma to, ako byť tvrdá a ako pracovať s ostatnými ľuďmi, čo mi pomohlo aj v kariére.
K: Aby sme to zhrnuli - Avril 2012 je zdomácnená fanynka červeného vína, čo rada nosí šaty. Fakt si sa zmenila. Zostalo niečo, v čom si stále rovnaká?
- No, to je ten dôvod, prečo som si nechala vytetovať slovo FUCK na rebrá, haha! Vždy to bude jedno z mojich obľúbených slov!

Moja posledná dovolenka:
Bolo to v St. Tropez, šla som tam s kamoškami a každý deň sme si užívali na lodi!
Moja posledná kniha:
Nerada čítam. Nedokážem sa na to dostatočne sústrediť. Ale možno niekedy napíšem vlastnú knihu.
Nikdy neodchádzam z domu bez:
Mikiny s kapucňou!
Moja najväčšia neresť:
Čokoládové košíčky! Mňaaaaam!
Moje naj mesto pre nakupovanie:
Tokio! Je tam šialená móda!
Najlepší moment na pódiu:
Vystupovanie s Alanis Morissette v roku 2005. Je to čistokrvná kanadská rockerka a vždy bola mojou veľkou inšpiráciou!

 

 

Je tam ešte aj tento maličký obrázok s popisom: "Avril si nechala vyholiť takmer polovicu hlavy!"

 

A nájdeme tu tiež obal na zošit veľkosti A5 s Avril :)

Komentáre

Titulok: Avril Vložil: Alice Dátum: 31.08.2012

Ach jo :/ Proč neni Kamarát i na Slovensku :( Hned bych si ho koupila :/

Titulok: Re:Avril Vložil: adminka Dátum: 17.09.2012

Kamarát práveže na Slovensku je... nemyslela si česku? :D a ja som myslela, že je aj tam..

Pridať nový príspevok