Avril v časopise Kamarát (letný magazín 2012)

24.06.2012 14:11

Avril Lavigne sa objavila v novom čísle časopisu Kamarát, je tu s ňou taký malý "interview", pár noviniek a informácií. Prečítajte si sami:

KOPÍROVAŤ LEN SO ZDROJOM!!!

 

Avril NEWS

7 pikošiek:

POSLEDNÁ DOVOLENKA - St. Lopez, Franszúsko. "Spravili sme si s kamoškami babskú jazdu a každý deň sme sa slnili na lodi!"

KNIHY - "Nerada čítam. Nedokážem sa na to dostatočne sústrediť. Ale možno niekedy napíšem vlastnú knihu. Zaznamenávam si totiž veci, ktoré sa mi na mojej životnej ceste stávajú." 

NIKDY NEODCHÁDZAM Z DOMU BEZ - "Mikiny s kapucňou, haha!"

NAJ MIESTO NA NAKUPOVANIE - "Tokio. Tam je štýl strašne crazy!"

NAJ MOMENT, KEĎ SOM BOLA NA PÓDIU - "Koncert s Alanis Morissette v roku 2005. Bolo to proste famózne!"

PRIANIE - "Priala by som si, aby som mohla cestovať späť v čase do... niekam do Franczúska alebo Anglicka, bola by som členom kráľovskej rodiny, haha!"  

 

ZNAČKA:
Avril je typická rocková baba, preto aj jej letná kolekcia obuvi jej značny Abbey Dawn obsahuje predovšetkým kúsky v rock and rollovom štýle. Prevažujú nacionalistické, kožené a provokatívne vzory. "Môj osobný štýl sa nesie v štýle mojej značky. Je to rock and roll, ale roztomilý, haha!" tvrdí Avril. "To je dôvod, prečo som začala so svojou vlastnou módnou značkou. Nikdy som nenašla topánky, ktoré by boli takouto kombináciou!" Avril zdokonaľuje svoje návrhárske schopnosti aj v kozmetickom priemysle - nedávno vydala svoju kolekciu 12 špeciálnych samolepiek na nechty!

 

NOVÝ ALBUM:

Avril začala makať na novom albume, a to vo veľkom štýle! L.A. REID si vypočul existujúce nahrávky a povedal, že jej hudba je "proste očarujúca"! Avril na novom albume maká spolu s Nickelback, ktorí sa podieľali už na jej 8 songoch! Čo vraví o svojom albume? "Nemyslím, že z toho bude teens album. Je tam kopa akustickej gitary a klavíra. Je tam hlboká správa - je to emotívne, no zároveň viac fun, keďže tam bude viac chytľavých tónov. Obsahuje dokonca pár fakt crazy songov. Je to o žití života a užívaní si."

 

FREETIME: 

Avril je najhappy, keď varí. Podľa nej je to neskutočný relax. "Varím, aby som zabudla na tlak, ktorý je vyvíjaný na moju hudobnú kariéru." Okrem toho rada maľuje. "Veľké abstraktné plátna, to je moje! Svoju tvorbu mám rozvešanú po dome, heh! Nepozerám veľmi telku, tak mám čas variť a maľovať. Keď som doma, varím nonstop! A na turné zasa pre kapelu v buse!"

 

ZNOVU SINGLE:
V osobnom živote jej to akosi nevychádza. Po bolestnom rozvode sa dala dokopy s Brodym Jennerom a randenie im vydržalo dva roky. Žiaľ, Brodymu sa znepáčilo Avrilino pracovné vyťaženie a tak to vo februári ukončil... Avril na tom zareagovala v klipe GOODBYE, kde sa predviedla v sexi bielizni!

(obrázok v HD tu)

A tu je ešte jeden menší článok:

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok