Exclusive Abbey Dawn New Look Q&A With Avril Lavigne - New interview ohľadom Avril style :)

14.06.2012 18:49

Objavil sa nový, exluzívny interview od Avril, ktorý sa týka jej štýlu. zavesila ho na Twitter a prekladala som ja z českej verzie, ktorú som si ako prvú všimla na a-lavigne.blog.cz. Otázky sú od fanúšikov a je tam dosť zaujímavého čítania :) Pozrite si sami :)

 

1) Čo je inšpiráciou pre tvoj štýl?

Milujem nakupovanie v Japonsku! Vždy sú v móde krok pred nami a nosia oblečenie bez výhrad. Tiež milujem každodenné kúsky oblečenia. Rada kombinujem, ale väčšinou sa snažím svoj look dokončiť mikinou s obrou kapucňou alebo diabolskými podpätkami.

 

2) Aký je tvoj obľúbený denný look?

Momentálne sú to moje obľúbené legíny s lebkou. Ale vždy so sebou pre istotu mám aj mikinu a podpätky.

 

3) Aký je tvoj najobľúbenejší outfit, čo si kedy mala na sebe?

Za celú dobu? Je toho toľko, z čoho mám vyberať... Keby som mala vybrať jeden outfit, čo ma momentálne napadá, potom by to boli TIETO šaty, ktoré som mala na Teen Choice awards. Tieto šaty sú cool!

 

4) Povedala by si, že sa tvoj štýl zmeniť od doby, kedy si začala spievať?

Nepovedala by som, že sa až tak zmenil. Skôr by som to nazvala vyvinutím. Nevzala by som zase ani jeden z outfitov, ktoré som mala na sebe, keď som začínala. Teraz občas nosím šaty a podpätky, ale stále mám svoje conversky!

 

 

5) Aký je tvoj obľúbený kúsok v kolekcii Abbey Dawn?

Milujem všetko Abbey Dawn! Do všetkých tých kúskov som dala časť svojho srdca a duše a rozhodne nedokážem vybrať len jednu vec! 

 

6) Čo máš najradšej na tvorenie hudby a čo na tom považuješ za zábavné?

Vytváranie hudby je pre mňa najlepší spôsob sebavyjadrenia. Píšem o veciach, ktoré mi sú blízke. Píšem o veciach, ktoré sa prihodili mne alebo ľuďom z môjho okolia, ktorí si prešli ťažkými situáciami. Alebo to sú jednoducho rôzne zábavné nápady. Vždy dúfam, že sa moja hudba bude týkať aj ostatných ľudí a že si z toho zoberú nejaké posolstvo. Užívam si písanie piesní a následné vystupovanie na koncertoch, kde vidím všetkých mojich fanúšikov.

 

7) Kde kupuješ svoje oblečenie?

Nosím veľa Abbey Dawn! A keď zrovna nie, tak to môže byť odkiaľkoľvek. 

 

8) Ako si sa dostala k navrhovaniu oblečenia?

Vždy som chcela vlastné líniu oblečenia. Chcela som vytvárať kúsky, ktoré by som potom mohla nosiť a ktoré som nemohla nájsť v obchodoch. Pre Abbey Dawn som mala od začiatku víziu a za tou som si šla.

 

9) Má pre Teba nejaký kúsok z Abbey Dawn špeciálny význam?

Viete... Všetky sú pre mňa špeciálne, pretože sú moja tvorba. Takže si nemyslím, že by som mohla menovať jeden kúsok, ktorý by pre mňa mal nejaký špeciálny význam... Možno by to ale bola úplne prvá mikina, ktorú som navrhla. Stále ju mám!

 

10) Prečo ti tvoj ocino hovoril Abbey Dawn, keď si bola dieťa?

Môj otec veľa pracoval na ulici nazvanej Abbey Dawn, keď som vyrastala, a proste mi tak začal hovoriť. Potom ma tak začali nazývať aj všetci moji priatelia a tá prezývka mi už zostala!

_____________________________
Prosím, kopírujte so zdrojom! :)

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok