Katy Perry hovorí: Chceli aby som bola ako Avril Lavinge!!

24.05.2012 21:15

Katy Perry sa zverila verejnosti s tým, že jej predchádzajúca nahrávacia agentúra od nej chcela, aby bola ako Kelly Clarkson alebo Avril Lavigne. Speváčka vysvetlila, že bola vyhodená z troch nahrávacích spoločností predtým, než podpísala nahrávaciu zmluvu s americkou Capitol. Musela vraj bojovať za to, aby si zachovala svoj ​​zmysel pre identitu. "Vo svojej ceste som si vypočula veľakrát odpoveď 'NIE' a proste som to nikdy neprijala," povedala Perry na show The Ellen DeGeneres. "Musela som prekonať všetkých, ktorí mi hovorili: 'To nebude fungovať', pretože veľa ľudí odo mňa chcelo, aby som bola ako niekto iný - či už to bola Kelly Clakrson alebo Avril Lavigne - a ja na to hovorila 'Chcem byť hlavne Katy Perry '. Oni tomu naozaj nerozumeli. " Dodala: "Možno preto, že bola moja vízia tak silná, sa mi to nakoniec podarilo a teraz to funguje." Katy Perry oficiálne vypustí nový singel 2. júna, nasledovať bude jej 3D koncert Part of Me 5. júna.

info od a-lavigne.blog.cz, preklad SLAL